seni itu sgt luas mknanya...aku da pndangan sndiri apa itu SENI....n org len juga da pndnganya tersndiri.....hidup harus kreatif.....tnya diri pa yg kita mauuu...dlm hidup ini......dan pa yg aku paprkan kat sini.....adalah aku punya cara....aku punya rasa.......yg pasti.....hidup ini adalah kerana ALLAH S.W.T..........

wapunyapage

Sunday, June 13, 2010

Tak Mungkin Akan ku Kembali..!!


Salam.....suma.........manaso pangkawoyo....

errmm...kali ni maleh nak berkata2 pnjang2..
just nk prsmbhkan satu olahan
bukan la dari idea sbnar aku.
aku just topup2 ja..
huh...tetiba aku buat olahan ni...
ermm...ia dtg dr hati huhu...
seni halus dtg secara tiba2 tnpa amaran..
sila..sila..mndalaminya....

...............................................................................

ketika kau melontarkan sesuatu
dalam kemarahan, tanpa sedar..
kata2 mu itu telah meninggalkan bekas seperti lubang
di hati insan yg selama ini setia
dikala susah senang....
kau dapat menusukkan pisau pada seseorang,
lalu mencabut pisau itu..
tidak terbayangkan kah kau sakitnya ia...
pedih..tetap cuba bertahan...namun
sudah terlambat untuk waktu ini dan ke hadapan..
Dan sekarang!!..tidak peduli berapa kali kau
meminta maaf..luka itu tetap akan ada..Dan..
luka kerana kata2 atau perbuatan
adalah sama buruknya dengan luka berdarah...
sebab itu keputusan ku...
Tak Mungkin Akan ku Kembali padamu..!!
jadi pintaku.......


ermm..ok tak?? olahan aku
ni xda kena mngena pada sesiapa..
just idea ni dtg sekelip mata..
huhu..ok..setakat ni ja..


unik itu s.e.n.i

annyong-hi gayeso
hyemisz@yahoo.com.my

روهاي آني



No comments:

Post a Comment