seni itu sgt luas mknanya...aku da pndangan sndiri apa itu SENI....n org len juga da pndnganya tersndiri.....hidup harus kreatif.....tnya diri pa yg kita mauuu...dlm hidup ini......dan pa yg aku paprkan kat sini.....adalah aku punya cara....aku punya rasa.......yg pasti.....hidup ini adalah kerana ALLAH S.W.T..........

wapunyapage

Sunday, July 18, 2010

aku hanya hambaMU yg lemah yg sntiasa memerlukanMU..

Salam.....suma.........manaso pangkawoyo....
semua orang ada masalah sendiri
semua orang da masalah peribadi
semua orang da masalah dunia
tapi..!!sifat manusia bila ditmpa masalah
atau kesukaran hidup..
baru rasa sedar untuk memohon pedoman
dr Allah S.W.T..
bila di wktu lapang...suka..senang
dimana kita berdiri...
sampai satu masa...lupa untuk mngucap syukur padaNYA
yang memberi REZEKI pada kita...
sesungguhnya kita MANUSIA yg ALPA...
aku masih tidak sempurna tika mengadapMU
masih banyak noda hitam...Ampunilah hambaMU ini..
Sesungguhnya..
aku hambaMU yang sentiasa memerlukanMU
dikala SENANG mahupun SUSAH...
aku tahu MU xpernah tnggalkanku
aku hambaMU yg kadang2 alpa dalam mengejar
DUNIA yang banyak tipu daya..

............................................................................................

Kau datang ketika duka
dan bintang bercahaya
tunjukku ke jalan syurga

Ku haus di tengah laut
lemas mencari tempat berpaut
kirimkan aku kekuatan
serta pedoman di kesesatan

Ku sunyi dalam gembira
perih pedih tanggung derita
sungguh aku bukan wali
yang suci dari hina dan benci

Terlalu lama aku mencuba
terlalu banyak cinta yang ku damba
tiada yang sempurna, hanyalah fana
Tuhan, Ampuni hamba-MU

Ya Tuhanku hanya padaMU
tempat mengadu segala rindu
limpahi ku Rahmat KasihMU
dalam tahajjud doaku cintaku bersujud...


terimalah Doa kudusku ini
berikanlah hambaMU ini petunjuk
berikanlah hambaMU ini kekuatan untuk
menepis godaan syaitan...


unik itu s.e.n.i

annyong-hi gayeso
hyemisz@yahoo.com.my

روهاي آني


No comments:

Post a Comment